پیام رئیس دانشگاه به کاروان اعزامی به شانزدهمين المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان

33 بازدید

دکتر سیدمحمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی در پیامی موفقیت کاروان اعزامی دانشگاه به شانزدهمين المپیاد فرهنگی_ ورزشی دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

به نام خدا

 دانشجویان عزیز و ورزشکاران گرامی، با کمال افتخار، موفقیت شما را به عنوان عضوی از کاروان پرافتخار دانشگاه شهید بهشتی در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه‌های کشور که به میزبانی اصفهان برگزار شد را تبریک می‌گویم.

 این موفقیت تاریخی و بی‌نظیر، نشان‌دهنده‌ی تلاش، همت و اراده‌ی قوی شما عزیزان است. این دستاورد نه تنها نمایانگر توانمندی‌های ورزشی شماست، بلکه نمادی از همبستگی و روحیه‌ی تیمی در دانشگاه ما نیز می‌باشد. شما با نمایندگی از دانشگاه شهید بهشتی، در عرصه رقابت و دوستی، افتخاری بزرگ برای جامعه دانشگاهی ایجاد کردید. از تمامی مربیان، سرپرستان، خانواده‌ها، مسئولان و حامیانی که در این مسیر همراه شما بودند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

 امیدوارم این موفقیت سرآغازی برای دستاوردهای بیشتر در آینده باشد و انگیزه‌ای برای سایر دانشجویان جهت مشارکت در فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی فراهم کند. بار دیگر این موفقیت را به شما تبریک می‌گویم و برایتان آرزوی موفقیت‌های بیشتر دارم.

با احترام و آرزوی سربلندی

سید محمود رضا آقامیری

رئیس دانشگاه شهید بهشتی

 

شایان ذکر است شانزدهمين المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور در  دو بخش دختران و پسران از ۱۵ مرداد تا ۲۵ مرداد به میزبانی دانشگاه های صنعتی اصفهان و دانشگاه اصفهان برگزار شد.در این المپیاد کاروان ورزشی دانشگاه شهید بهشتی با کسب ۶ نشان طلا، ۹ نشان نقره، ۷ نشان برنز ، ۱۷۷ امتیاز و رتبه چهارم میان ۱۶۴ دانشگاه در بخش پسران (المپیاد قبل ۲ نشان طلا، ۲ نشان نقره، ۲ نشان برنز، ۵۴ امتیاز و رتبه هشتم) و ۶ نشان طلا، یک نشان نقره و ۳ نشان برنز، ۹۶ امتیاز و رتبه پنجم از بین ۱۳۴ دانشگاه در بخش دختران (المپیاد قبل یک نشان نقره و یک نشان برنز، ۱۹ امتیاز و رتبه بیست و سوم) نتایج درخشانی را برای ورزش دانشگاه رقم زد.

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: