پیام تسلیت بسیج اساتید دانشگاه شهید بهشتی در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی

109 بازدید

بسم الله الرحمن الرحیم

"إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ "

رحلت عالم و دانشمند نام آشنا دکتر پرویز داوودی که عمری در پی کسب دانش و عمل  براساس آن بود ، جامعه دانشگاهی بویژه دانشگاه شهید بهشتی را به سختی اندوهگین و متاثر ساخت.

دکتر داوودی که تحصیلات خود را در بهترین دانشگاه ها فرا گرفته بود تمام اندوخته های علمی خود را در طبق اخلاص نهاده و به عنوان نظریه پردازی مومن ومعتقد به مبانی اقتصاد اسلامی در تعلیم و تربیت دانشجویان ونیز درمسوولیت های مختلف درجمهوری اسلامی نقشی اساسی ایفا نمودند.

ایشان الگو و نمونه ای از عالمان برجسته ای بودند که در عین برخورداری از دانش نظری وداشتن نظریه در حوزه اقتصاد، دانش خود را در صحنه عمل و جامعه نیز در بوته آزمون نهاد و در برهه‌های مختلفی در بهبود اقتصاد کشور و معیشت مردم تاثیرات مهمی برجا گذاشتند. تواضع، صبوری، وقار، طمانینه و پشتکار ایشان برای همه کسانی که با وی ارتباط داشتند زبانزد بود و در جلسات و جمع ها همیشه می درخشید و صاحب احترامی بود.

رحلت ایشان را به خانواده معزّز ایشان بویژه همسر و فرزندان گرامیشان و نیز به همه دوستان، همکاران، دانشجویان و جامعه دانشگاه شهید بهشتی تسلیت و تهنیت عرض کرده و اندوه عمیق خود را به جهت رحلت این عالم عامل مومن بسیجی ابراز می نماییم.

خداوند روح دکتر داوودی را با ارواح علمای اهل عمل وشهیدان اهل قلم محشور فرماید و جامعه دانشگاهی و مردم ما را قدردان زحمات چنین دانشمندان خدمتگزار قرار دهد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

بسیج اساتید دانشگاه شهید بهشتی

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: