بازدید مدیر پروژه بین‌المللی اتحادیه اروپا در زمینه تاریخ و معماری از دانشگاه شهید بهشتی

371 بازدید

​​​​​​​ استاد دانشگاه بلونیا ایتالیا و مدیر پروژه بین‌المللی اتحادیه اروپا در زمینه تاریخ و معماری؛ 16 مهر 1403 از دانشگاه شهید بهشتی بازدید کرد.

به گزارش مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی، پرفسور لورنزو ویگوتی استاد دانشگاه بلونیا ایتالیا و مدیر پروژه بین‌المللی اتحادیه اروپا در زمینه تاریخ و معماری با دعوت دکتر منصور کنعانی رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشورهای منطقه شنگن، بریتانیا وایرلند، با حضور در دانشگاه شهید بهشتی از بخش‌های مختلف بازدید کرد.

این بازدید در راستای اهداف رایزنی علمی جمهوری اسلامی ایران در اروپا در زمینه جذب دانشجوی بین الملل و تقویت ارتباطات علمی با استادان اروپایی با هدف آشنایی ایشان با ساختار آموزش عالی ایران و بررسی زمینه‌های همکاری علمی و تحقیقاتی صورت گرفت.
 ایشان پس از بازدید از موزه کتابخانه مرکزی و بخش مرجع و قرائت خانه، در دانشکده معماری و شهرسازی حضور یافت و از نمایشگاه «سی سال پژوهش و پرسش های خلاقانه» و فعالیت‌های مستمر و آثار و افتخارات کسب شده دانشجویان دانشکده معماری، بازدید کرد
 و در انتها در کلاس درس دانشجویان دانشکده معماری با  تدریس دکتر متکی شرکت و در مورد تاریخ معماری ایران برای دانشجویان سخنرانی کرد.

 

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: