صفحه اصلی
اطلاعیه شماره 6 : زمان و نحوه واگذاری خوابگاه برای نیمسال اول تحصیلی 1402- 1401 ورودی جدید و ماقبل واجد شرایط
  • 5133 بازدید

به اطلاع کلیه دانشجویان روزانه غیر بومی ورودی های جدید و ماقبل (دانشجویان مقاطع کارشناسی و دکتری ورودی بهمن 97 به بعد و کارشناسی ارشد ورودی 1400 به بعد) که قبلا" درخواست خوابگاه را ارائه نموده‌اند، می رساند از ساعت 14 مورخ  1401/06/24  با مراجعه به سیستم جامع گلستان از خوابگاه تخصیص داده شده خود از مسیر زیر مطلع و ضمن توجه به نکات ذیل، می توانند از تاریخ  1401/06/26  به خوابگاه‌های تخصیص داده شده مراجعه نمایند.

دانشجویی ¬ گزارش های خوابگاه ¬  انتساب اتاق، کالا و خدمات ¬ اسکان ¬ خوابگاه اختصاص داده شده در ترم جاری- دانشجو

ضمنا" در خصوص اسکان دانشجویان تحصیلات تکمیلی سنواتی و دانشجویان کارشناسی فاقد تراز پس از پذیرش و اسکان کامل کلیه دانشجویان واجد شرایط ورودی جدید و در صورت وجود ظرفیت، تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد. شایان ذکر است امکان اسکان دانشجویان نوبت دوم و پردیس 2 مقدور نمی باشد. لذا شایسته است از هر گونه مکاتبه و مراجعه حضوری در این خصوص خودداری گردد.

نکات مهم

  1. عدم مراجعه تا تاریخ 1401/07/09  جهت تحویل اتاق بمنزله انصراف از اسکان خوابگاه تلقی و فضای در نظر گرفته شده به سایر متقاضیان اختصاص داده خواهد شد.
  2. مطابق با دستورالعمل های صندوق رفاه  واگذاری خوابگاه در هر ترم منوط به تسویه بدهی گذشته می باشد.
  3. در صورت عدم ثبت نام آموزشی، دفاع از پایان نامه/ رساله، فراغت از تحصیل و ...  و یا  عدم حضور مستمر در خوابگاه  ضمن احتساب اجاره بهاء کامل ترم،  امکان ادامه سکونت میسر نبوده و دانشجو ملزم به تخلیه خوابگاه است.
  4. تزریق  حداقل دو دز واکسن جهت سکونت در خوابگاه ها الزامی است. همچنین توصیه می گردد جهت حفظ سلامتی خود و دیگر دانشجویان دز یادآور تزریق گردد.
  5. برای پرداخت اجاره بهاء خوابگاه به اطلاعیه های مندرج در خوابگاه مربوطه توجه و از پرداخت به دیگر حساب ها خودداری گردد. بدیهی است در صورت واریز به دیگر حساب‌ها امکان استرداد میسر نخواهد بود.
  6. تامین لوازم شخصی از جمله تشک، پتو و... بر عهده شخص دانشجو می باشد.
دانلود فایل
افزودن نظرات