صفحه اصلی
گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید و تبریک به دانشجویان عزیز
  • 2740 بازدید

یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ الَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجاتٍ


خداوند آنهایی را که ایمان آورده‌اند و کسانی را که دانش یافته‌اند، به درجاتی برافرازد.
«
سوره مجادله، آیه ۱۱»

 

دانشجویان عزیز، هرچند سال جدید تحصیلی به مانند سال های پیش با توجه به شرایط موجود به گونه ای متفاوت رقم خورده است ولی همیشه با فرارسیدن بهار علم و سال نو تحصیلی، شروع دوباره و پر نشاط فعالیت های آموزشی و پژوهشی، در مسیر پیشرفت علمی و توسعه پایدار و رشد و تعالی در ایران عزیزمان آغاز می شود. این ایام سرآغاز دوره ای است که دانش پژوهان و جویندگان علم راه را بر خود هموار نموده و با بهره گیری از دانش، خویش را برای ایفای نقشی اثرگذار در آینده جامعه مهیا می سازند.

تلاش حداکثری ما در این سال تحصیلی نیز همچون سال گذشته در جهت بهبود و توسعه ارائه خدمات آموزش مجازی با اولویت حفظ سلامت خانواده بزرگ دانشگاه شهید بهشتی خواهد بود.

اینجانب با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید و تبریک به محضر تمامی دانشجویان، اساتید، کارکنان، به‌ویژه دانشجویان جدیدالورود، امیدوارم شما عزیزان ایام پربرکت تحصیل را قدر بدانید و بهترین سرمایه را برای یک عمر زندگی ثمربخش و خدمت به انسانها بیاندوزید.

در کنار همه این ها همت و همیاری استادان گران سنگ و کارکنان خوب و خدوم دانشکده علوم زمین را می ستایم که تلاشهای همه شما عزیزان نام این دانشکده را درمیان واحدهای برتر دانشگاه درخشنده تر نمود. جا دارد از همگان به ویژه از اعضای خردورز شورای دانشکده و معاونین پر تلاش و مدیران بلند همت، سپاسگزاری و قدر دانی کنم و برای همگان بهترین ها را آرزومند باشم.

جمیله توکلی نیا

رییس دانشکده علوم زمین

شهریور 1400

افزودن نظرات