صفحه اصلی
از دو استـاد بازنشستـه دانشگاه تجلیـل شـد
  • 93511 بازدید

جلسه تجلیـل از دو استاد دانشگاه که به درجه بازنشستگی نائل آمدند، روز سه‌شنبه 2 شهریور 1400 در حوزه ریاست برگزار شد.

به  گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر نصیری قیداری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی در جلسات مجزایی میزبان دکتر سپنجی، استاد بازنشسته دانشکده فیزیک و دکتر مینو دبیری، استاد بازنشسته دانشکده علوم شیمی و نفت بود و از تلاش‌ها و خدمات این دو استاد دانشگاه تقدیر کرد.

رئیس دانشگاه در سخنانی با عرض تبریک بازنشستگی به استادان دانشکده‌های فیزیک و شیمی گفت: تلاش صادقانه انسان‌های مومن و متعهد باقیات صالحاتی است که همیشه در جامعه، موجبات پویایی و شکوفایی و سربلندی می‌شود. موفقیت‌ و جایگاه برتر دانشگاه شهید بهشتی مرهون تلاش‌های اعضای فرهیخته، متعهد و دلسوز این دانشگاه است که طی شصت سال گذشته برای بالندگی دانشگاه شهید بهشتی و ایران عزیز تلاش کرده‌اند.

دکتر نصیری افزود: جناب آقای دکتر سپنجی و سرکار خانم دکتر دبیری پس از سال‌ها خدمت و تلاش مجدانه و خستگی‌ناپدیر و همکاری‌های بی‌دریغ به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند؛ این دو استاد بزرگوار در طی سال‌های خدمت در کسوت هیات علمی، منشأ خدمات ارزشمند علمی، آموزشی و پژوهشی در دانشگاه و کشور بودند که اثرات و برکات این خدمات همواره ساری و جاری خواهد بود. امیدوارم این دو عزیز در ادامه مسیر نیز موفق و تندرست باشند.

 

 

 

.

 

 

 

افزودن نظرات