برای آشنایی داوطلبان آزمون سراسری با دانشکده‌ها، پژوهشکده‌ها؛

رویداد هفتـه درهـای باز دانشـگاه شهیدبهشتـی برگزار می شود

10368 بازدید

 

رویداد هفته درهای باز دانشگاه شهید بهشتی، با هدف آشنایی داوطلبان آزمون سراسری با دانشکده‌ها، پژوهشکده‌ها و رشته‌های دانشگاه، با همکاری معاونت آموزشی دانشگاه توسط روابط عمومی  برگزار می شود.

دکتر امیرمحمد حاجی یوسفی، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی با اعلام خبر فوق افزود: رویداد هفته باز، طی پنج روز بصورت مجازی و برای آشنایی داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها با ظرفیت، توان و ویژگی‌های تحصیل در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

 

دکتر حاجی‌یوسفی درخصوص چگونگی شرکت در این رویداد، تصریح کرد: داوطلبان و علاقمندان، از روز شنبه 2 تا روز چهارشنبه 6 مرداد 1400 می‌توانند از طریق سامانه وبینار بهشتی دانشگاه (www.sbu.ac.ir/web/webinar براساس زمانبندی مشخص شده در روز و ساعت مقرر در رویداد شرکت نمایند.

وی، با اشاره به مشارکت فعال دانشکده‌ها و پژوهشکده‌های دانشگاه دراین رویداد اظهار داشت: در هفته درهای باز دانشگاه، 21 دانشکده و پژوهشکده دانشگاه شهید بهشتی، توسط اعضای هیات رئیسه و اعضای هیات علمی آن واحد به داوطلبان عزیز معرفی خواهند شد و متقاضیان ورود به دانشگاه، می‌توانند سوالات خود را با برگزار کنندگان رویداد، مطرح نمایند.

رئیس اداره روابط عمومی از تهیه بروشور معرفی دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها خبر داد و تاکید کرد: بروشور معرفی دانشکده‌ها  و پژوهشکده‌های دانشگاه برای آشنایی داوطلبان آزمون سراسری سال 1400 با واحدها و رشته‌های دانشگاه، توسط روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی تهیه و در وبسایت دانشگاه در دسترس علاقمندان قرار دارد. برای مطالعه راهنمای ورود به سامانه وبینار بهشتی فایل زیر را دریافت نمایید

برای مطالعه راهنمای ورود به سامانه وبینار بهشتی فایل زیر را دریافت نمایید.

دانلود فایل
میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: