توسط دانشکده علوم ورزشی و تربیت بدنی؛

آزمون عملی تربیت بدنی کنکور سراسری 1400 در حال برگزاری است

12895 بازدید

آزمون عملی تربیت بدنی کنکور سراسری 1400 به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر نصیری قیداری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی؛ ضمن بازدید از مراحل آزمون عملی تربیت بدنی با مسئولان این آزمون و برخی از داوطلبان گفت‌و‌گو کرد.

رئیس دانشگاه در حاشیه این بازدید با آرزوی موفقیت برای داوطلبان آزمون تربیت بدنی اظهار داشت: دانشگاه شهید بهشتی برای سومین سال متوالی به پشتوانه برخورداری از نیروی‌انسانی متخصص و زیرساخت‌های مناسب در دانشکده علوم ورزشی و تندرستی، میزبان داوطلبان تحصیل در رشته تربیت‌بدنی است. با توجه به همه‌گیری کرونا تمیدات ویژه‌ای با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزار آزمون در نظر گرفته شده است.

دکتر احمدی زاد، رئیس دانشکده علوم ورزشی و تندرستی؛ در سخنانی با تشریح آزمون عملی تربیت بدنی گفت: آزمون عملی رشته‌تحصيلي علوم ‌ورزشي و تربيت بدني دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي کنکور سراسري سال 1400، طی 4 روز از 9 تا 12 شهریور 1400 در دانشکده علوم ورزشی و تندرستی برگزار می شود. روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 9 و 10 شهریور ویژه متقاضیان پسر و روزهای پنجشنبه و جمعه 11 و 12 شهریور به آزمون دانشجویان دختر اختصاص دارد.

رئیس دانشکده علوم ورزشی و تندرستی با اشاره به تعداد داطلبان شرکت‌کننده در آزمون عملی سال 1400 تصریح کرد: در مجموع ۲ هزار و ۶۰۰ داوطلب از سوی سازمان سنجش برای  شرکت در آزمون عملی معرفی شده‌اند که از این تعداد یک هزار و ۵۹ داوطلب پسر و یک هزار و ۶۰۸ داوطلب دختر هستند.

دکتر احمدی زاد، با برشمردن فرآیند آزمون تاکید کرد: داوطلبان در ابتدای امر از طریق تماشای کلیپ با روند برگزاری آزمون آشنا می‌شوند، سپس ضمن انجام پذیرش در معاینه پزشکی و تست‌های سلامت و تندرستی شامل تست بینایی‌سنجی، اندازه‌گیری قد و وزن و تست فشار خون شرکت می‌کنند و در مرحله نهایی با حضور در ۲ سالن ورزشی مجزا در آزمون تربیت بدنی در ۶ تست تخصصی شامل دراز و نشست، پرتاب توپ طبی، دوی 4در9، بارفیکس خوابیده، دوی 250 متر و دریبل فوتبال محک زده می‌شوند.
​​​​​​​گـزارش تصویـری

​​​​​​​گزارش صدا و سیما از برگزاری ازمون عملی تربیت بدنی کنکور1400

​​​​​​​

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: