صفحه اصلی
رئیس دانشگاه از پردیس زیراب بازدید کرد
  • 13818 بازدید

دکتر نصیری قیداری، رئیس دانشگاه و دکتر رسولی، مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست و روابط‌عمومی، چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 از پردیس زیراب دانشگاه شهید بهشتی دیدار کردند.

رئیس دانشگاه در بدو ورود در جلسه‌‌ای با رئیس و معاونان پردیس زیراب شرکت کردند. در این نشست پیرامون مسائل و مشکلات پردیس زیراب بحث و تبادل نظر شد.

سپس، نشست عمومی رئیس دانشگاه با کارکنان پردیس زیراب در تالار شهید شهریاری برگزار شد. در ابتدای این نشست، دکتر عمادحسینی، رئیس پردیس زیراب ضمن خوش‌آمدگویی، از حضور و تجدید دیدار رئیس دانشگاه با همکاران پردیس زیراب ابراز خشنودی کرد و گزارشی از فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های جاری پردیس ارائه نمود.

در ادامه دکتر نصیری، رئیس دانشگاه در سخنانی با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های انجام شده در پردیس زیراب در دوره ریاست جدید این پردیس گفت: با توجه به پتانسیل‌های موجود در پردیس زیراب، اتحاد و همدلی و احترام متقابل کارکنان از یک‌سو و با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور مطالبه از مسئولان و مشارکت خیرین، رمز پیشرفت این مجموعه دانشگاهی است.

در این جلسه که همزمان به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شد، برخی از کارکنان و اعضای هیئت علمی پردیس زیراب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور داشتند. در ادامه از چند کارمند نمونه تقدیر بعمل آمد.

در بخش دیگری از این نشست، اعضای هیئت علمی پردیس زیراب مسائل، مشکلات و درخواست‌های خود را با رئیس دانشگاه به اشتراک گذاشتند.

افزودن نظرات