صفحه اصلی
جلسه مشترک همکاری دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی با سازمان آتش نشانی
  • 4994 بازدید

جلسه‌ مشترک همکاری دوجانبه دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با حضور رئیس و معاون پژوهشی دانشکده علوم ورزشی و تندرستی و معاون آموزشی و تربیت بدنی، دبیر کمیته پژوهش و تحقیق و مشاورکارشناس؛ دکتر سینا رخصتی) سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران و دانشگاه شهید بهشتی شنبه سوم خرداد 1400 در دفتر ریاست دانشکده علوم ورزشی و تندرستی برگزار گردید.

 در ابتدای جلسه، معاونین سازمان و مسئولین دانشکده بازدیدی از امکانات آزمایشگاهی و ورزشی دانشکده داشتند. در این جلسه رئیس دانشکده دکتر احمدی زاد ضمن بررسی توانمندی‌های دانشکده علوم ورزشی و نیازهای سازمان آتش نشانی، به تشریح ارتباط علوم ورزشی با سلامت و عملکرد آتش نشانان پرداختند و مثال‌هایی از تلاش‌های بین المللی و زمینه‌های مختلف همکاری با سازمان را مطرح نمودند.

             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایشان همچنین به توانمندی و امکان همکاری سایر دانشکده‌ها و پژوهشکده‌های دانشگاه شهید بهشتی برای این همکاری اشاره داشتند. سپس معاون پژوهشی دانشکده دکتر جعفری به اهمیت همکاری‌های پژوهشی دو سازمان و هم افزایی این همکاری اشاره داشتند و به تمایل دانشکده برای ارائه خدمات علمی و پژوهشی تاکید نمودند.

در ادامه معاون آموزش و تربیت بدنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران؛ مهندس حجازی به تشریح ابعاد مختلف فعالیت‌های علمی سازمان پرداختند و نیاز به حرکت علمی سازمان در جهت بهبود عملکرد آتش نشانان را یک ضرورت دانستند و راهکارهای همکاری مختلف را پیشنهاد نمودند.

در این جلسه دبیر کمیته پژوهش و تحقیق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران دکتر رحمت­ الله زاده  با ارائه گزارشی از طرح‌های پژوهشی در دست اجرا و اولویت‌های پژوهشی در سازمان آتش نشانی، تمایل آن سازمان برای انجام پژوهش‌های کاربردی در جهت ارتقاء عملکرد آتش نشانی را اعلام داشتند. در پایان مقرر گردید تا کمیته‌ای برای بررسی زمینه‌های همکاری تشکیل و عقد تفاهم نامه همکاری تا پایان خرداد  1400 انجام گردد.

Description: C:\Users\k-hayel.SBU\Downloads\WhatsApp Image 2021-05-25 at 10.19.45 AM (1).jpeg

افزودن نظرات